Copywriting
Zarabiasz na sprzedaży internetowej i potrzebujesz treści, która dobrze spozycjonuje Twoją stronę w wynikach wyszukiwania? Prowadzisz firmowy blog, na którym budujesz swój wizerunek jako eksperta w branży?
W takim razie na Twojej stronie potrzebna jest dobrze napisana i zoptymalizowana treść. No ale… skoro już tu jesteś, to zapewne wiesz, o co chodzi, więc przejdźmy do konkretów.
Co dla Ciebie napiszę?
Wszystko, czego Twoja firma potrzebuje, by zaistnieć w Internecie lub w analogowym świecie, czyli:
- opisy produktów i kategorii do e-commerce’ów,
- publikacje zewnętrzne, budujące sieć linków,
- treści na Twoje strony www,
- artykuły blogowe,
- posty do social mediów (nie prowadzę kampanii ),
- storytelling i komunikację marki,
- opisy i tytuły meta.
Dlaczego ja?
- Nie napiszę dla Ciebie tekstu „na wczoraj”, ponieważ pracuję sam i nie mam pod sobą siatki copywriterów, za których nie mogę ręczyć.
- Jeśli będę miał za dużo pracy, powiem Ci o tym. Nie chcę odwalić fuszerki przez pośpiech i przemęczenie.
- Nie wmawiam Ci, że kocham pisać i z tej miłości powstają dobre teksty. Owszem. Kocham pisać, ale uczę się tego całe życie. I to nauka, a nie miłość, daje mi skillsy 😉
- Wiem, że czasowniki dynamiczne lepiej angażują czytelnika, a długie zdania wcale nie są takie straszne – pod warunkiem, że wszystko jest w nich jasne.
- Długie akapity jednak straszą, więc piszę na tyle krótkie, żeby ludzik w Internecie nie prychnął na ich widok i nie kliknął „wstecz”.
Copywriting – ile to kosztuje?
Zajrzyj do cennika. Opisałem tam wszystko bardzo dokładnie. Masz pytania lub wątpliwości? Napisz 🙂